Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Hogyan tudok rendelni?

A termékeket a kosárba helyezve, majd a „Pénztár” oldalon regisztrációval és adatok megadásával véglegesítheted a rendelést.

 

Kell regisztrálnom?

Igen, a www.zoomiez.hu oldalon történő vásárláshoz regisztráció szükséges.

 

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?

Ha még nem került feladásra a csomagod, írj nekünk azonnal az anna@zoomiez.hu e-mail címre vagy hívj minket a 06306016056 számon.

 

2. Szállítás

 

Milyen szállítási módok vannak?

  • GLS futárszolgálat
  • MPL futárszolgálat
  • Személyes átvétel (előzetes egyeztetéssel)

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

A legtöbb csomagot 1–3 munkanapon belül kézbesítjük, a választott futárszolgálattól függően.

 

3. Fizetés

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Bankkártyás fizetés
  • Előre utalás
  • Utánvét (a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával)

 

Biztonságos a bankkártyás fizetés?

Igen, a fizetés biztonságos titkosítással történik, a rendszer nem tárolja a kártyaadataidat.

 

4. Elállás, visszaküldés

 

Mennyi időm van visszaküldeni a terméket?

14 napon belül élhetsz az elállási joggal, a részleteket megtalálod az Elállási jog menüpont alatt.

 

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Írj nekünk az elállási szándékodról az anna@zoomiez.hu címre. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

 

5. Kapcsolat

 

Nem találok választ a kérdésemre. Hol tudok érdeklődni?

Írj nekünk: anna@zoomiez.hu

Vagy hívj minket: +36 30 601 6056