Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

 

1. Kellékszavatosság

Ha a megrendelt termék hibás, a vásárló élhet a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági jogával. Ez azt jelenti, hogy a vásárló kérheti:

  • a termék kijavítását vagy cseréjét,
  • ha ez nem lehetséges, árleszállítást vagy a vásárlástól való elállást.

A szavatossági igényt a termék kézhezvételétől számított 2 éven belül, de a hiba felfedezése után haladéktalanul kell bejelenteni.

Fontos: nem tartozik a szavatosság körébe az a hiba, ami a nem rendeltetésszerű használatból ered.

 

2. Termékszavatosság

Fogyasztó kérheti, hogy a hibás termék helyett a gyártó javítsa vagy cserélje a terméket. Ezt a vásárlástól számított 2 éven belül lehet megtenni. A fogyasztó akkor élhet ezzel, ha a gyártó felelős a hibáért.

 

3. Jótállás

Webáruházunkban értékesített termékek többsége nem tartozik a kötelező jótállás hatálya alá, mivel nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek 10.000 Ft értékhatár felett.

Ha egy adott termékre mégis vállalunk önkéntes garanciát (pl. gyártó vagy forgalmazó által), azt külön jelezzük a termékoldalon.

 

4. Hiba bejelentése

Ha hibás terméket kapott, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

 E-mail: anna@zoomiez.hu

 Telefon: +36 30 601 6056